fredag den 14. januar 2011

Startglæde


Jeg har haft en skøn fredag og en dejlig start på weekenden.
* dejlig dag på job med mine søde elever i 10. (matematik), timer på biblioteket og kreativt værksted med tøserne fra 10. Billeder følger!!
* Jeg glædes faktisk dagligt over flere og flere faste læsere. Tænk engang. Det giver lidt sommerfugle i maven, men også lyst til at skrive og vise mere og en hvis stolthed.
* mail fra Lis da jeg kom hjem. Jeg er med på workshoppen! YES.
* Hygge med familien på programmet. Ren afslapning, strik og film.
* og så har jeg lige set hos Lykke, at jeg har vundet en taske. Hvor heldig har man lov at være?

P.s. Jeg har bestilt mit krydsnøgleapparat :)

3 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Du fortjener virkelig en slik fin dag:)

zpiffen sagde ...

Det er det jeg siger: det bliver en fantastisk weekend!
Lykke til dig.

Fru Kahr sagde ...

Et krydsnøgle apparat er en skøn opfindelse. Det kan endda også bruges til at aktivere børn med;-)