mandag den 10. januar 2011

Nedlagt :(


Øv, jeg er blevet syg.
Slap og træt og ugidelig uden nogen lyst til noget som helst.
Jeg har sovet det meste af dagen og set lidt tv, som jeg egentlig ikke gad se.
Så er det ekstra rart, manden min er hjemme til at forkæle, og det har han været god til. Hente juice og skrælle en gulerod.
Appetitten har ikke været at prale af, men jeg har sørget for at få rigeligt at drikke. Lille har det fint, tror jeg. Sparker stadig lystigt afsted.
Og feber har jeg ingenting af, så det er forhåbentlig ikke influenza A.
Jeg krydser fingre!

6 kommentarer:

violykke sagde ...

åh nej, jeg ønsker dig god bedring ♥

EnHeberg sagde ...

Mange tak, Lykke ♥

Anita Tørmoen sagde ...

God bedring, og husk og kom deg til legen hvis du er i tvil:)

Britta sagde ...

Jeg har en med en skrækkelig hoste og en med Roskildesyge, så jeg agerer osse sygepasser... ;o)
Der er vist rigtig mange der p.t. er nedlagt af et eller andet; håber jeg går fri, for jeg er SÅ dårlig til sygdom...

Rigtig god bedring til dig,
Knus Britta

Lin sagde ...

Pas nu rigtigt godt paa dig selv og god bedring. Hvad med et glas varm maelk med honning?????

EnHeberg sagde ...

Jeg hørte fra skolen i går, at der i en klasse med 24 var 14, der var væk! Så der er noget i luften.
Heldigvis har jeg det bedre i dag. Er ikke sløj, slap og ugidelig i dag, kun en smule træt. Så jeg satser på at tage afsted i morgen.