torsdag den 20. januar 2011

Posten har travlt

og bringer gaver og indkøb fra nær og fjern.


Den lækre konfektbog jeg vandt hos Karen. Den er virkelig skøn. TAK Karen. Jeg er så glad for den!
Mit nyindkøbte krydsnøgleapparat fra skytten. Hvordan har jeg kunne leve uden. Det er så smart. Preben sagde:"Smart og egentlig så simpelt! Hvorfor har jeg ikke opfundet det?..." Og så måtte han lige prøve det :)


Dragter til Lille fra Hummel og Småfolk. Jeg er allerede begejstret for Småfolk...
Hvorfor skulle jeg også klikke ind på Trendsales? De var bestemt rimelige i prisen og meget pæne, selv om de er brugt.

Tasken jeg vandt hos Lykke Den er bare så flot og lige tilpas i størrelsen. Et er et billede, noget helt andet er virkelighed!

Oven i købet havde Lykke lagt et smukt armbånd i tasken. Lige min smag og mine farver :) Mange tak, Lykke. Jeg er super glad!

P.s. Jeg har været i Pigeklub i dag - mere om det i morgen :)

7 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

Åh en masse skønne sager. Åh suk babytøj!! Hvor er de dejlige, de dragter. Dem skal I nok få glæde af.
Det der krydsnøgleapparat er jeg da helt tosset med. Har længe gået og drømt at blive den lykkelige ejer af sådan et, men synes de plejer at være mere dyre. Måske jeg lige skulle købe sådan en fætter...i næste måned.
Uha klokken er mange! Godnat :-)

Lisbeth sagde ...

Trendsales kan være et dyrt bekendtskab.
Kan heller ikke leve uden mit krydsnøgle apparat. Det er super smart

Lin sagde ...

Naa, du er ogsaa god til klik klik hihi. Og sikke en masse held du har haft. Tillykke tillykke. Trendsales, det maa jeg lige tjekke hvad er.
De smaa dragter er da ikke til at staa for.

EnHeberg sagde ...

De er så skønne, Trine. Man bliver helt draget...
Jeg troede egentlig også, det var noget dyrere :)

Enig, Lisbeth. Helt enig.

Tak Lin. Pas på! Der er ALT...

Anita Tørmoen sagde ...

Så mye fint du har fått. Nå er det jammen ikke lenge igjen til babyen kommer heller:)

Fru Kahr sagde ...

Sikke en masse dejlige ting posten er kommet med.

EnHeberg sagde ...

Det er sådan nogle skønne ting. Tænk at være så heldig på få dage.

De sidste 8 uger kan let gå.