mandag den 24. januar 2011

Award

Hos Maria fik jeg denne award:


Maria giver awarden til mig: Kreative Louise, fordi jeg godt vil være sådan en håndarbejdslærer :)
Tusind tak for roserne, det er noget, der går direkte i hjertet! :)

Med sådan en award følger der også nogle "regler":

By accepting this award I will complete the following:
Thank and link back to the person who
awarded me.

Share 8 things about myself.

Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.

Contact those bloggers and tell them about their awards.


Her kommer 8 ting om mig selv:
1) Jeg strikke aldrig på én ting af gangen. Lige nu har jeg 8 forskellige ting på pindene, store som små. Det er en undskyldning for at have mange pinde :)

2) Jeg er enebarn, men har "altid" haft en bedste-veninde, som har udgjort det for min søster.

3) Jeg har en meget god tålmodighed og bliver sjældent sur. Noget, der kan få mig til at blive hidsig er, når jeg skal lægge lagner på bokssengen i sommerhuset. Det er jo umuligt! Bedst som jeg er ved det sidste hjørne, svipser et af de andre af! Arrgh! Hvorfor skal de lagner passe så godt?!?

4) Jeg er matematiker og ordensmenneske. Elsker at have system i mine ting, men roder også en lille smule.

5) Jeg har sammen med min bedste ven startet "Strikkeklubben" på vores arbejde. Klub kun for kvindelige kolleger. Vi mødes ca. hver anden måned, hvor vi snakker, spiser hjemmebag, hygger og nogle strikker. I 2011 er min bedste ven og jeg også startet i Husflidsforening, som er en mere officiel krea-klub. Tro endelig ikke, snak og hjemmebag er afskaffet her!

6) Jeg samler på fingerbøl og tager gerne et med hjem fra ferie. Der skal helst være billede på, men et krav er, at distinationen står der.

7) Min Mors side af familien kommer (langt tilbage) fra en lille by i Sverige, som hedder Heberg. Jeg drømmer om at tage derop os inspicere.
Min Farmor hed Violante Dorthea og alle i familien har lovet ikke at opkalde nogle efter hende. Det kunne man ikke byde et barn, mente hun!

8) I år kan vi her på matriklen fejre: konfirmation, 50 års fødselsdag, 15 års bryllupsdag og barnedåb. Vi glæder os alle meget.

Bloggen skal sendes videre til 8 bloggere...
Da jeg synes, den har været mange steder allerede, sender jeg den til 4.
Hvis I har fået den, må I bære over med mig :)
* Blæksprutten laver meget spændende med sine hænder og bor tæt på mig. Måske skal du også med i Husflidsforeningen, Britta?
* Mette B Syr p.t. nogle rigtig flotte tasker og andre spændende ting med broderi indsat.
* Birgitte/Biaw, som hækler og strikker og drømmer om at kunne gøre det helt fantastisk. Det er lige efter min filosofi: Alle kan lære at strikke eller hækle :) Man kan, hvad man vil.
* Louise i Det Skønne Baghus, som skriver skønt og lægger dejlige kreative billeder ind, og fordi jeg gerne vil lære dig bedre at kende.

Kærlig hilsen
Louise

4 kommentarer:

Lin sagde ...

Hjertelig tillykke med awarden. Den er noget saa velfortjent.

Britta sagde ...

Tillykke med Awarden; du har bestemt fortjent den.
Takker samtidig for at du har sendt den videre til mig; jeg er meget beæret over den ;o) Skal lige tænke lidt over hvad jeg skal skrive...

- sagde ...

Congratulations on the award! As for putting the corner of the fitted sheet on, I've actually resorted to holding it and diving across the bed to the corner to make sure it stayed on! I know it must be something to see!

EnHeberg sagde ...

Mange tak, Lin og Britta.
Jeg blev også meget beæret.

Thank you, Clara :)
Hi hi, I´ve tried that too, but right now it doesn´t work because of my pregnant belly ;)