onsdag den 12. januar 2011

Ønskeseddel



Engang kom der brev med 2 løver på. Disse løver kunne få gys og gåsehud frem med et sekunds varsel. Hvis der er noget jeg hader, er det årsopgørelser, beregninger, forskudsskemaer m.m.
Jeg kan ganske enkelt ikke overskue det, og synes, det er total ugennemskueligt, hvad der skal stå hvor! Det ender altid med, jeg bliver småfornærmet og lettere utilnærmelig, mens vi laver den slags... Min mand bærer over.
Jeg tror aldrig helt på, det der står, vi skal foretage os. Altså om vi virkelig skal have penge tilbage. Hvis det passer i år, skal vi have mange penge tilbage...
Det er jo slet ikke så tosset. Når enden er god, er altid godt, og alle mukkerier og Maude-tendenser er glemt som et blink med øjnene.

Så nu venter vi. Jeg ønsker mig
Swing



Krydsnøgleapparat


Strikkebog


Drømme kan man jo altid

2 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Haha, vi får håpe det kommer virkelig mye igjen:)

Den glade bondepige sagde ...

Jeg krydser fingre for dig.
Lad dine ønsker gå i opfyldelse ;)