fredag den 7. januar 2011

Weekendsysler

Så kom dagen, hvor "mit" kreative værksted begyndte. 24 piger fra 10. klasse er på holdet. Jeg har i den grad fortrudt, jeg ikke tog billeder!
Vi er startet op med at flette candywrapperpurses. Jeg har hentet instruktioner og inspirerende billeder hos Helene
Mange tak for hjælpen!
Nogle havde prøvet at flette før, andre ville bare gerne i gang :)
Der blev klippet og tapet og flettet og snakket og hygget. Rigtig god start.
Nu er jeg helt ked af, at jeg kun kan være med én gang mere, før jeg skal på barsel. Men et lille besøg skader vel ikke...

Herhjemme pusler jeg med lidt strik

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Høres ut som alle hygget seg:)

violykke sagde ...

Hold nu op det er så sejt, jeg taber helt pusten, jeg tror jeg bliver meget rørt når jeg står med det ♥

Lin sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt. Tror du vi kan faa lidt billeder naeste gang???? Jeg synes altid det er saa dejligt naar teens gider haandarbejde.
Set sjal bliver saaaaaaaa flot, og jeg maa sige at du er kommet langt.

EnHeberg sagde ...

Det gjorde de, Ulla-Bella.

Lykke: Det glæder mig meget, at du kan lide det. Glædestårer kan man ikke få for mange af ♥

Jeg lover at tage billeder næste fredag, Lin. Glæder mig allerede!