tirsdag den 4. januar 2011

Nedtællingen er startet

Så er der 13 arbejdsdage til, jeg går på orlov. Ihh, jeg glæder mig.
Jeg glæder mig fortsat over at gå på arbejde hver dag, mødes med kolleger og børn, men jeg glæder mig også, til jeg skal på barsel.
I denne mellemperiode pusler jeg med forskelligt strik og har også været på biblioteket og forsyne mig med relevant læsestof.

Jeg arbejder stadig på Lykkes sjal og har været ved at designe en blomst, som er egnet til kanten.

En lille undertrøje fra Askeladen er undervejs.


De spændende bøger er:
* strik & sy til den lille ny af Anne-Marie Øby
* Strik i børnestørrelse af Zoë Mellor
* Strik til mor og barn af Erika Knight
* Strik til ønskebørn af Erika Knight og
* Børnetøj du selv kan sy 0-4 år af Elsebeth Gynther og Bjarne Solberg

7 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Så fin trøyen blir:)

violykke sagde ...

åh hvor jeg glæder mig, og kan godt forstå du også glæder dig :0)

helene sagde ...

Børnetøj du selv kan sy 0-4 år------den har jeg på lager. Det er rigtig 70'er retro.

EnHeberg sagde ...

Tak Ulla-Bella :)

Det kan jeg godt forstå, Lykke. Det bliver rigtig flot :)

Ihh, hvor fedt Helene. Jeg elsker allerede den bog. Planer er der nok af. Jeg glæder mig til vores stof-tur.

Lin sagde ...

Den bog fra Elsebeth Gynther har jeg bare hoert saa meget om.
Ser laekkert ud. Det sjal bliver vel nok bare saa flot.

Britta sagde ...

Ih, hvor kan jeg godt forstå at du glæder dig til du skal på barsel. Og du er så aktiv at du sagtens kan få tiden til at gå - dejligt... ;o)
Spændende ting du "roder" med; den blomst ser rigtig fin ud.

Jeg tør slet ikke at låne håndarbejdsbøger; jeg ender som regel med at blive så vild med dem at jeg må eje dem - og det synes husbonden ikke altid om... :o)

Go' aften til dig...
Britta

63 grader nord sagde ...

så flotte farger!
Skulle ønske jeg kunne strikke :0)