onsdag den 2. februar 2011

Aftentur til Bindestuen

Som jeg skrev tidligere i dag, havde min Mor og jeg aftalt tur til Bindestuen her til aften. Jeg modtog nyhedsbrev i lørdags om, at hun holdt aftenåbent, dvs. helt frem til kl. 21.30.


Jeg købte:


Min Mor købte:

og knapper til en trøje til Lille A


Og så fik vi byttet et nøgle Kunstgarn til denne farve:


Det var meget hyggeligt at være til aftenåbent. Vi var der ved 18-tiden, der var ikke så mange. Der var god tid til at snakke med ekspedienterne og kikke i mapper osv. Vi blev inviteret på kaffe, småkager og chips oven på på lageret. Ihh, så meget lækkert garn og hyggelig strikke- og garnsnak.
Det kan klart anbefales!

7 kommentarer:

zpiffen sagde ...

Lyder helt vildt hyggeligt. Andre har jo så været til aftenpersonalemøde. ;0)
Elsker bare den der alpaca. Det bliver simpelthen bare til nogle lækre bløde ting af den.

EnHeberg sagde ...

Det var det også :)
Aftenpersonalemøder er nogle jo fritaget for p.t. :)
Det er den bedste alpaca, der er.

violykke sagde ...

åh det lyder som en rigtig hyggelig aften, meget god måde at fordrive en onsdag aften på :0)man kan ikke få garn nok..... har jeg hørt hø hø

Britta sagde ...

Sikken dejlig aften - og butik... Jeg må da vist lægge vejen der forbi når jeg igen bli'r mobil...
Indtil da er det godt jeg har rigeligt på lager... Hi hi...

- sagde ...

I love shopping for yarns, buttons, fabric and all kinds of things. So much fun!

Anita Tørmoen sagde ...

Det er så hyggelig med slike strikketreff i garnbutikker:) Nydelig farge på garnet ditt.

EnHeberg sagde ...

Det har jeg også hørt, Lykke, hø hø. Det var meget hyggeligt og butikken er bestemt et besøg værd, så læg trygt vejen forbi, Britta.

I do so, Clara - a lot :)

Det var meget hyggeligt, Anita. Jeg fortalte også, at du kommer fra Norge til Uldfestivalen. De blev meget begejstrede og ville gerne vide, hvorfra i Norge, du kommer? Klem