mandag den 28. februar 2011

Jeg har leget






Du kan se mere her :)

8 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor er den fin. Jeg måtte lige zoome ind på billedet med opskriften for at gennemskue hvad det var :-)

EnHeberg sagde ...

Måske skulle jeg ligge et link ud :)

Anita Tørmoen sagde ...

Så flott den ble. Og så kjekt og bruke magen som bord :D

Helle Jescika sagde ...

Den er rigtig fin. Det kunne godt blive en af mine fremtidsprojekter.

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er det altså bare smart og sød ;-)lige hvad jeg mangler.

EnHeberg sagde ...

Det gik rigtig godt, Anita :)

Tak HelleJescika, måske blev nålepuden lidt høj, men det ved jeg til næste gang.

Det var også rigtig sjov at lave, Strikkefugl - så er det jo hele 3 ting. Bare frem med nålen :)

Frau Putz sagde ...

Hvor er den fin - sød, forårsagtig og stilig. Måske jeg skulle overveje noget lignende :)
~ Karina

EnHeberg sagde ...

Tak Karina :)
Som jeg har skrevet, var den også sjov at lave.
Der er jo massevis af muligheder - jeg ser forskellige udgaver stå sammen på mit sybord...