torsdag den 24. februar 2011

Dagens køb

Turen hjem fra sommerhuset kom på mirakuløs vis til at gå forbi DesignVærkstedet i Aalborg.







Jeg er meget glad for Noro. Elsker tanken om, det er håndfarvet og hvert nøgle er unikt. Noro Kureyon (100% uld) og Noro Silk Garden (45% silke, 45% mohair og 10% uld). Ren luksus. Jeg hækler tørklæder. Nålen er allerede i gang. Der er en udstilling lige om hjørnet.
Hæklenålen på billedet er dog til dette. Jeg henter kittet hos min bedste ven i morgen :)

Hos DesignVærkstedet fandt jeg disse små kort. Foredrag+workshop med Annette Danielsen tirsdag d. 15. marts kl. 19.00 i Huset i Aalborg. Du kan se mere og bestille billet her.

8 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Garnet ser rigtig lækkert ud, jeg har endnu ikke strikke/hæklet af det, måske jeg snart skulle prøve.

Birthe sagde ...

Skønt garn og smukke farver , jeg nåede desværre ikke garnshoppen på vores shoppetur idag .... :-(
Skønt når bilen liiige kan lave et lille smut omkring garnshopper , hmmm måske min lille golf kan finde til hjørring imorgen :-)

Kisser Laptern sagde ...

Ja,lækkert ser det ud, men ligner noget, der koster en halv bondegård.....

EnHeberg sagde ...

Det er dejligt at strikke/hækle med, Strikkefugl.

Det var trist, Birthe... Jeg er sikker på, Golfen finder til Hjørring i fin stil - og i morgen bør hun have åbent ;)!

Præcis, Kisser Laptern. Kureyon koster kr. 69,-/nøgle og Silk Garden kr. 89,-/nøgle. Det er skønt og meget fint til tørklæder.

Britta sagde ...

Fantastisk lækkert garn; jeg er nød til snart at finde en undskyldning for at købe noget af det og strikke noget til mig selv... Bare ved at se billederne kan man fornemme hvor skønt det er...
Held og lykke med de forestående projekter; det er vildt spændende med den udstilling...

Anita Tørmoen sagde ...

Noro er et utrolig flott garn. Så spennende med workshop - den boken hennes ønsker jeg meg virkelig:)

Frujensensunikum sagde ...

Er bilen indstillet til automatisk selv at finde de skønne garnbutikker.....???? :))

Skønt garn - har aldrig prøvet at strikke med det, men kan levende forestille mig hvordan farverne vil danse hen over tørklædet.
kh Jane

EnHeberg sagde ...

Bare sig til, hvis du mangler et alibi, Britta ;)
Garnet er så skønt og smukt. Mange tak - ja, det er spændende. Jeg glæder mig.

Det kan du også roligt, Ulla-Bella. Jeg var så heldig at få den til min fødselsdag. Har dog ikke fået strikket noget derfra endnu pga. graviditeten, men det kommer.

Det kunne man godt have mistanke om, Jane :)
Billeder af tørklæderne følger.