tirsdag den 15. februar 2011

Opdatering på DuniDuo

Det går stille og roligt stødt fremad.
I går fik jeg syet lidt og i dag noget mere. Et meget ømt skrog har ikke været alt for samarbejdsvilligt efter hjemkomsten fra Fyn. Ømt bækken og ømme skuldre betyder, at jeg ikke kan sy i det tempo hoved og hjerte gerne vil. Så jeg er taknemmelig for, jeg har en god tålmodighed...

Applikationerne er færdige.



Måske ved du, der er op og ned på fløjl (og velour) pga luven. Det ved jeg også godt, men jeg glemte at huske det, da jeg syede de to bæreremme/gjordbånd på, som sidder på undersiden af DuniDuo. Syiver efter at komme i gang søndag morgen får hermed skylden. Heldigvis var Lis så sød at gøre mig opmærksom på det, så en del af eftermiddagen i dag er gået med at pille af, vende og sy på igen.
Det giver sådan en dejlig ro i maven :)

5 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Hvor bliver den smuk:-)

Anita Tørmoen sagde ...

Så fint med applikasjonene på:)

ide-puffen sagde ...

Så flotte applikasjoner på et nydelig stoff.
Hei hopp
Randi

Britta sagde ...

Hvor bli'r den fin...
Ja, kender så absolut godt det der med fløjl og velour; det har jeg osse prøvet... Det er øv, men godt du fik det ændret ellers ville det nok ha' irriteret dig fremover...

EnHeberg sagde ...

Mange tak for komplimenterne. Roser er altid skønt.

Du har ret, Britta. Det kunne godt gå...men når nu man ved det... :/