torsdag den 10. februar 2011

Uundværligheder

Turen gik i dag via Saltum til Aalborg.

Man kan godt blive afhængig - jeg er sikker! :)

Indkøb af uundværligheder af forskellig slags. Der i blandt fødselsdagsgave til svigermor i form af et strygebræt til damp (Hun fik dampstrygejern i julegave) :)

Spænder til DuniDuo, små sikkerhedsnåle, brochenåle til hemmeligheder og bændel til ophæng af viskestykker ;) Jeg sagde det jo - uundværligheder.
Inklusiv de to kataloger...

Smukt og dejligt stof til sengetøj og sengerand til Lille A og toilettaske til mig. Dertil er vattet også.

Grøn bomuld havde de (stadig) ingenting af i Stof & Stil. Jeg har set, de skriver, det kommer igen d. 1. marts, men det kan jeg desværre ikke vente på, så Bilka måtte træde til.

Her trådte Bilka også til! De mest perfekte hindbærsnitter, jeg har set længe. Kugler over det hele. De smagte også perfekt.

Dagens sidste uundværlighed til Lille A :)

Jeg smutter videre - vil lige strikke lidt mere, end jeg har gjort undervejs og kikke i de nye uundværlige kataloger.

P.s. Jeg glemte at skrive, at jeg havde chauffør på hele vejen og det var verdens mest tapre slags i Stof og Stil :)

9 kommentarer:

K. Gammelby sagde ...

Sikke dejlige ting du har fået købt! Det er dejligt med sådan en shoppetur en gang imellem ;o)

Lin sagde ...

Det var superguf baade for oejne og gane. Hindbaersnitter mums. Da jeg var lille kaldte vi dem rosenstaenger. Men godt det smager de. Garn guf, kataloger guf, guf guf guf. Lille trold faar en flot rolls royce-stol.

Frujensensunikum sagde ...

Skal lige love for at Lille trold bliver godt kørende....nu er det vel ikke sådan at den skønne Wolf bliver forbi gået han har vel også en autostol ??? :))))

Det er det rene guf du har fået indhandlet :)
kh Jane

EnHeberg sagde ...

Det var en skøn tur! :)

Jeg tror faktisk, der er en kage, der hedder rosenbrød, Lin :)
Ren guf-dag.

Jeg har allerede fuld gang i pindene med dagens indkøb :)

Bare rolig, Jane, Wolf bliver ikke forbigået. Der var en pose bøfstænger med hjem til ham i dag. Jeg tror, han vil betakke sig for at blive proppet i en stol :)
Men vi har faktisk snakket om, om han skulle spændes fast på en eller anden måde. Hvis man bremser hårdt op,og 35 kg hund kommer farende...

violykke sagde ...

Hold da op en masse dejlige køb. På det første billede fra igår er der et fad med puslebrikker, du kan vel ikke lige huske du så en pris :0) det er flot......og jeg glæder mig til at se billeder hvor dine ting også indgår ♥

EnHeberg sagde ...

Det har været ren luksus i dag, Lykke.
Der var et fad noget lignende det på billedet - det var stort, men jeg ved ikke, om det var større end det på billedet. Det jeg så koster 3000,-
Tak <3

Britta sagde ...

Skal da lige love for at du får shoppet lidt - dejligt...
Skønne skønne ting, fin autostol og lækre kager; tror jeg vil gi' mig selv lov til at spise en kage i anledning af at det er weekend...

God weekend til dig og familien...
Kh Britta

Anita Tørmoen sagde ...

Så mye fint du har kjøpt. Garn må man ha:) De katalogene har jeg bestilt, og gleder meg til å se i dem:)

EnHeberg sagde ...

Det lyder som en god idé, Britta. Også rigtig god weekend til dig og dine.

Tak, Ulla-Bella. Du kan glæde dig til katalogerne - jeg synes der er meget fint.