onsdag den 2. februar 2011

Home alone

Jeg sendte Preben på kursus til Fyn i morges, og han kommer først hjem i morgen aften...
Dagen startede med de praktiske ting: støvsugning, tømme opvaskemaskine og ordne lidt håndopvask, lægge vasketøj sammen og stryge et stykke stof.
Kan I mærke, hvordan glorien strammer og er blank 0:)?

Det før omtalte stykke stof er nu på vej til at blive omdannet til sengetøj til Lille A


I dag kom Posten med kataloget om Strikkefestival på Fanø.

Det ser MEGET spændende ud!
Min bedste ven har lige sendt en sms: "Mette (hendes søster) har modtaget kataloget. Hun kan ikke kontaktes mere i dag og laver heller ikke aftensmad :)"
Ha ha ha

Jeg har længe gået og spekuleret på, om jeg skulle lægge et billede ud af mig selv her på bloggen. Nu tager jeg springet:

(33+2)

Lige om lidt kommer min Mor. Der er åbent hus i Bindestuen i dag, så der smutter vi op og runder vist "Kineseren" på vej hjem.

9 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Så fint bilde av deg (og lille baby) :)

Birthe sagde ...

Smuk mave :-)
det ser spændende ud med kataloget , måske man skulle bestille et ?
Han en dejlig dag :-)

Lisbeth sagde ...

Det klæder dig at være gravid :-)

Frujensensunikum sagde ...

Jeg tror også jeg går på STANDBY når programmet for strikke festivalen lander her i huset.

Skønt billede af dig og Lille trold

kh Jane

EnHeberg sagde ...

Mange tak :)

Det katalog kan man kikke i LÆNGE!

Villa Ko sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Villa Ko sagde ...

Dejligt med et billede af maven - og dig! Jeg er heller ikke så god til at flashe mig selv på bloggen...
Jette / Kamma og Ko

- sagde ...

Such a wonderful photo of you (and baby)!

EnHeberg sagde ...

Tak :)