søndag den 20. februar 2011

Lørdag aften i familiens skød

Min Mor holdt 2. heat af sin fødselsdag i går aftes. Sammen med sine søskende, deres respektive, kærestens børn og deres kærester - og os.
Det var meget hyggeligt og rart at hilse på alle igen og for nogles vedkommende for første gang.


Min Moster havde tilbehøret med til strikkemaskinen, som har været min Mormors.
Ihh, så dejligt! Jeg glæder mig meget til at prøve, om jeg kan få gang i den.
Det hele synes noget lettere og overskueligt med en instruktionsbog :)


Jeg elsker nostalgien på denne æske :)
Hav en rigtig dejlig søndag - det har vi planer om :)

5 kommentarer:

violykke sagde ...

Ja den æske er da bare fin, glæder mig til at høre om du for gang i maskinen. God søndag.

Frujensensunikum sagde ...

Sikke en flot buket tulipaner - super farver.

Glæder mig til at høre og se resultatet af strikkemaskine projektet :))

Også god søndag til jer - er det ikke lige nu at skønne Wolf bøfstang skal have en bøfstang
:))))
kh Jane

Frujensensunikum sagde ...

Ja der skulle bare have stået....skønne Wolf have en bøfstang...ved ikke lige hvor det sidste bøfstang kom fra....:(((

Anita Tørmoen sagde ...

Så gøy med slike gamle saker:)

EnHeberg sagde ...

Det håber jeg meget, jeg kan hitte ud af, Lykke :)

De var uimodståelige, Jane. Jeg måtte bare have et billede.
Wolf har fået bøfstænger - og rester af roastbeef :)

Det er det nemlig, Anita.