onsdag den 9. februar 2011

Udstilling

I dag har jeg besøgt Rikke Pape glaskunst og gaveidéer, hvor jeg har fået lov at udstille strik fra og med d. 9. marts, hvor Rikke åbner for denne sæson.
Her kan du se lidt af billederne fra Rikkes galleri





Jeg siger jer, det er en flot butik, hun har!! Virkelig flot og indbydende. Rikke er knald-dygtig. Bestemt et besøg værd, hvis I kommer bare i nærheden af, at komme den vej forbi. Åbningstider og kort kan I se på hjemmesiden.

Her bliver der tænkt tanker:



7 kommentarer:

Britta sagde ...

Det ser spændende ud; kan godt forstå at du glæder dig.
Det er en rigtig fin måde til at komme ud og vise sine ting frem; hvem ved hvad det kan blive til...? ;o)Du har sikkert masser af gode idéer ;)

Kh Britta

Anita Tørmoen sagde ...

Så flotte farger på tingene i butikken. Så flere ting der som jeg kunne tenkt meg:)

Lin sagde ...

Hammer farlig butik hihi. Det ser kanonos ud og frem for alt ; det bliver saa spaendende.

Hanne sagde ...

Så spændende for dig at du skal udstille..........og for os, jeg tænker vi får lov at kikke med over din skulder ;)

violykke sagde ...

for syv søren, det er altså spændende, sikken en flot butik, der var da noget jeg godt kunne bruge, og at få det tilbud, ja det kunne jeg som også godt bruge :0)

Frujensensunikum sagde ...

Sikke dog en lækker butik den MÅ besøges kunne måske være en ide imens du udstiller....hvor lang tid skal du udstille ???

Dine tanker ser meget lovende ud :)
kh Jane

EnHeberg sagde ...

Butikken er så flot og skøn. Enestående.

Tak Britta - jeg har mange idéer.

Jeg ved, du er velkommen, Ulla-Bella.

Nemlig, Lin.

I får helt sikkert lov til at kikke med, Hanne :)

Jeg føler mig bare så heldig, Lykke.

Tak Jane - jeg ved, du også er hjertelig velkommen. Butikkene er bestemt et besøg værd. Foreløbig indtil september, men måske et år frem.