fredag den 25. februar 2011

Opdatering fra kreafronten


Første tørklæde er færdigt. Som lyset antyder, blev det færdigt i går aftes.
Jeg var tidligt oppe i morges for at sende manden afsted til messe i Herning, så nr. 2 er godt på vej allerede.

Ellers mødtes jeg i formiddags med min bedste ven i bedste pusherstil på banegården i Brønderslev og udvekslede en pose med "speed" for kontanter.
Så nu ligger det smukke garn til det uimodståelige tørklæde på mit køkkenbord til beundring, og nu er gramseretten helt på min side! :)




Hav en dejlig dag :)

6 kommentarer:

violykke sagde ...

Hvad er det lige for et mønster,det er noro garn er hæklet op i :0) super flot. og det andet uha uha det glæder jeg mig virkelig til at se.

Anita Tørmoen sagde ...

Nydelig skjerf. Perfekt med Noro-garnet til dette.

Lin sagde ...

Det garn ser saa laekkert ud. Det bliver et 100% elegant toerklaede.
Det der allerede er faerdigt er soerme ogsaa flot. Hvilket moenster er det??????

EnHeberg sagde ...

Jeg har sendt jer mails, Lykke og Lin :)
Jeg synes også, de to klæder hinanden rigtig godt :)
Garnet er så lækkert både at kikke på, røre ved, arbejde med og bære. Kan man ønske sig mere?!?

K. Gammelby sagde ...

Sikke nogle superflotte tørklæder! Og garnet ser da bare total mums ud (hvis der er noget, der hedder sådan) ;o) Det møde på banegården lyder godt nok en anelse skummelt ;o) men garn skal der jo til.
Kh Karen

helene sagde ...

dejligt gramsegarn..........